Blog Single Author Fullwidth

Gmach در “نمایشگاه IDMA 2024  استانبول”

به عنوان نماینده GENÇDEĞİRMEN و GMACH در ایران، مفتخریم از بازدیدکنندگان خود در نمایشگاه IDMA 2024 – Istanbul ، نمایشگاه بین المللی ترکیه، که در تاریخ
/ MAY/ 02-04 2024برگزار شد، تشکر کنیم.

مراسم اهدای لوح تقدیر به کارکنان Genç Değirmen – Gmach

رمزی مرت سلک، رئیس هیئت مدیره با اهدای لوح به کارکنان اعم از مدیران و روسایی که 15 سال از عمر خود را در خانواده Genç Değirmen گذرانده اند، از آنها قدردانی کرد. در این مراسم احساس غرور و شادی در کنار یکدیگر وجود داشت.

رمزی مرت سلک سخنان خود را قبل از مراسم با تبریک به همکارانش آغاز کرد. سلک با بیان اینکه حداقل 15 سال است که با هم کار می کنند، گفت: “ما سعی کردیم تجربیات خود را با هم منتقل کنیم تا در یک موسسه تاسیس شده با قوانین خاصی چیزی اضافه کنیم. همه ما فقط یک کار داریم و آن این است که خانواده Genç Değirmen را یک قدم جلوتر ببریم. اگر چه مسئولیت‌های ما متفاوت است، اما این شرکت متعلق به همه ماست.» سلک در پایان سخنان خود گفت: از دوستانم که 15 سال برای موسسه ما زحمت کشیده اند تشکر می کنم. امیدوارم سالهای زیادی را با سلامتی، شادی، آرامش و موفقیت سپری کنیم. و با هم آینده پیش رو شرکت را ببینیم.»

پس از پایان سخنان، لوح های تقدیر نیز اهدا شد. کارکنانی که پانزدهمین سال خود را در Genç Degirmen به پایان رساندند و یکی یکی به صحنه دعوت شده بودند، لوح تقدیر خود را دریافت کردند و احساسات و افکار خود را با همکاران خود در میان گذاشتند. کارکنان Genç Değirmen که از هیجانات خود غافل نمانده بودند، لحظات احساسی و لحظات خوشی را در کنار هم در طول مراسم تجربه کردند. برنامه لوح تقدیر با عکاسی دسته جمعی به پایان رسید.

کارخانه آرد با ظرفیت 300 تن در روز در میتروویکا، صربستان شروع به کار کرد

شرکت Genç Degirmen ، یکی از شرکت های پیشرو در صنعت آسیاب، در مرحله فروش و پشتیبانی پس از فروش، راه حل هایی را برای نیازهای سرمایه گذاران خود ارائه می کند و اطمینان حاصل می کند که به محصولات با کیفیت می رسد. شرکت Genç Degirmen که با برند Gmach کار می کند، امضای آن را از مدرن ترین و با ظرفیت ترین کارخانه های آرد صربستان به ارمغان آورد.
شرکت Genç Degirmen اکنون با امضای پروژه جدید سیستم آسیاب با ظرفیت بالا در صربستان به سفر موفق خود در منطقه بالکان ادامه می دهد. شرکت Genç Degirmen با برند اختصاصی Gmach کارخانه آرد با ظرفیت 300 تن در روز گندم را با موفقیت به شرکت Zitopromet Mlinpek D.O.O در میتروویکا تحویل داد.
همچنین شرکت Genç Degirmen با موفقیت یک سیستم آسیاب با ظرفیت فرآوری روزانه 200 تن گندم را در سال 2018 به Zitopromet Mlinpek D.O.O. که سال ها تجربه در زمینه تجارت آرد و فعالیت های کشاورزی در صربستان کار دارد، تحویل داد؛ و سپس کارخانه آرد با ظرفیت فرآوری 300 تن در روز گندم خود را در سال 2020 با موفقیت راه اندازی کرد.

فرآوری گندم سیستم های آسیاب با ظرفیت 500 تن در روز در ساختمان های طبقاتی در عراق

شرکت GMach پروژه سیستم های آسیاب با ظرفیت بالا در عراق را تکمیل کرد. این شرکت همچنان به ماجراجویی موفق در خاورمیانه ادامه می دهد. پروژه سیستم های آسیاب آرد ساختمان چند طبقه با ظرفیت فرآوری روزانه گندم 500 تن با دقتی کامل و مثال زدنی به پایان رسید.

بازدید مرکز توسعه صنعت قزاقستان

مقامات بلند مرتبه مرکز توسعه صنعت قزاقستان و انجمن آرد و غلات از مرکز فناوری Gmach بازدید کردند و خطوط کامل تولید را بررسی کردند. مقامات Gmach و مقامات انجمن در مورد روش های توسعه در صنعت جلسه ای داشتند.

Gmach در “MILL TECH 2015”

به عنوان خانواده GENÇDEĞİRMEN و GMACH، مفتخریم از بازدیدکنندگان خود در نمایشگاه MILL TECH ، نمایشگاه استانبول، تشکر کنیم.
از طرف خانواده بزرگ GENÇDEĞİRMEN